اخبار جدیدی از بازی Batman:Arkham Asymun

اخبار جدیدی از بازی Batman:Arkham Asymun

Warner Bros با یکدیگر تصمیمی مسمم بر وجود Joker در بازی و قابلیت استفاده ی بازیکنان از این شخصیت گرفته اند.البته این تصمیم تنها انحصاری کنسول PS3 است. Eidos Batman: Arkham Asylum

Joker در این بازی میتواند آزادانه توسط بازیکنان برای بازی انتخاب شود حتی این قابلیت بر روی بازی های دانلودی بر روی اینترنت نیز وجود دارد اما باید به این موضوع نیز توجه داشت که که بازیکنان تنها در Challenge Map ها میتوانند به عنوان Joker بازی کنند.

در این بازی مانند دیگر بازی های PlayStation Home امتیازات بازی تنها در صورت کامل انجام شدن همه چیز در بازی و البته به موقع انجام شدن آنها کسب میشوند و بالا میروند

خلاصه ی اخبارجدید این بازی:

در تاریخ 23 آوریل 2009 دو شرکت Eidos و Warner Bros اعلام کردند که از این تاریخ به بعد در نسخه ی جدید بازی بتمن بازیکنان میتوانند از Joker به عنوان یک playable (قابلیت بازی کردن به جای شخصیت مذکور) کراکتور استفاده کنند.اما این قابلیت تنها برای کنسول انحصاری PlayStation 3 فعال و قابل دسترسی است.کارکتور جدید از امروز به بعد در تمامی بازی های موجود در فروشگاه ها یا سایت های دانلود بازی ها قابل دسترسی است.این دو شرکت به این مطلب نیز اشاره و تاکیید داشتند که بازیکنان تنها در Challenge Map ها میتوانند با شخصیت Joker به بازی بپردازند.پس بازیکنان اشتباها در حالت single-player به دنبال بازی با شخصت Joker نباشند. Joker

نسخه ی Arkham Asylum در حال حاظر قابل دسترسی در بسیاری از نقاط جهان هستند و تا چند روز دیگر در دیگر نقاط دنیا نیز در دسترس گیمر ها قرار میگرید . این دو شکرت سازنده ی این بازی که بسیار معروف هم هستند تاکیید کردند که کاملا به قولشان نسبت به گیمر ها وفا کرده اند.گیم پلی این بازی یک گیم پلی فوق العاده جالب و سرگرم کننده است اما کمی هم ترسناک است البته این موضوع را نباید فراموش کرد که این گیم پلی یک بازی اکشن فوق العاده زیبا را برای شما به ارمفان آورده است.

Harry Potter and the Half-Blood Prince

سایت IGN با یک Hands-on دیگر از بازی ویدئویی Harry Potter and the Half-Blood Prince اطلاعات ان را اپدیت کرده است.نا گفته نماند که این Hands-on بر روی کنسول WII بوده است.
------------------------------------------------------------------------------------

بازی , مثل دفعات گذشته داستان فیلم را دنبال می کند , شما به جاهایی که در فیلم وجود ندارد , نخواهید رفت و یا به جنگ هایی بروید که کاری با داستان J.K. Rowling ندارند.

در این نسخه از بازی , می توانید دوربین را با نگه داشتن دکمه ی B تنظیم کنید.بازیکن ها قادر خواهند بود تا چیزهای بیشتری از مدرسه نسبت به دفعات گذشته ببینند. یک بار دیگر , محیط بازی همان محیطی که در فیلم وجود دارد , خواهد بود.

یک جهان بزرگ در بازی بازی وجود دارد که منتظر است تا کشف شود , در حالی که همیشه یک "هدف داستانی" وجود دارد تا باید کامل شود.در بخشی از بازی , رفیق هری پاتر , رون ویزلی , شما را به کلاس معجون سازی راهنمایی می کند تا چیزهایی را در مورد قاطی کردن مواد یاد بگیرید.

crest های بازی بالغ بر 150 عدد است. اغلب مواقع , هری باید جادویی را اجرا کند تا ان ها را به دست آورد. اگر یک crest بر بالای یک دیوار چسبیده و غیر قابل دسترسی است , بازیکن ها می توانند با افسون Wingardium Leviosa یک آبجکت نزدیک را بلند کرده و بر بالای آن بروند و crest را بگیرند.زمانی که آیتم بر روی هوا شناور است , شما میتوانید با کج کردن ریموت , آن را در هوا تکان دهید.در یک مثال دیگر , یک crest آنسوی یک دروازه بود . با اجرای Wingardium Leviosa می توانستید آن را بلند کرده و مجاور دیوار ببرید که در این صورت می شکند , حالا می توانید به پیش آن رفته و افسون Reparo را امتحان کرده تا تکه های آن را دوباره به یکدیگر وصل کرده و مثل اول در بیاورید.در این صورت شما یک crest دیگر برای خودتان به دست آوردید.همچنین تکه crest های مخفی در مدرسه , در آبجکت های مختلف وجود دارد.اگر شما چیزی را دیدید که از خود نور تشعشع می کند , در آن crest مخفی وجود دارد.Crest ها , گیم مد های و کرکتر های مختلف و آپگرید سلامتی را در بازی آنلاک می کند.

در بازی گردش شب و روز نیز وجود دارد.کرکتر های سرگردان در مدرسه هاگوارتز , سیما و ظاهر گوناگون , در هر وقت زمانی دارند.اگر موقع غروب باشد و کلاس ها نیز به پایان رسیده باشد , ممکن است پیراهن های آن ها باز باشد و خیلی غیر جدی تر خواهند شد.

وقتی که دوباره مسیر را با رون (رفیق هری پاتر) برگشتید , با یک دختری رویارو خواهید شد که اسم او لاوندر براون (دوست دختر رون) است.یک نفر بر روی کتاب های او افسونی را ایجاد کرده ,که کتاب های او در هوا شناور است و او نمی تواند آن ها را پایین بیاورد.با بلند کردن کیف او , شما قادر خواهید بود که کتاب های او را در هوا بگیرید.

دوئل , یک نقش بزرگ میان دانش آموزان هاگوارتز دارد.بازیکن ها می توانند به صورت یک به یک و جنگ با چوبدستی و اجرا کردن افسون های مختلف , با یکدیگر در گیر شوند.دوئل ها , وقت به وقت در میان داستان بازی , ناگهان ظاهر می شوند.اما برای بازی مالتی پلیر بین دو نفر , دوئل همیشه در منو اصلی قابل دسترسی است.با پیدا کردن crest ها , شما می توانید دسته کارکتر های دوئل کننده را آنلاک کنید.

میپردازیم به طلسم هایی که در دوئل می توانید استفاده کنید و نحوه ی اجرای آن با کنترلر های WII . برای اجرای طلسم Stupefy باید چند ثانیه ریموت را به صورت عمودی و قائم داشته باشید.برای اجرای افسون Protego که یک افسون محافظ است , باید nunchuk و ریموت را به صورت متقاطع(ضربدری) تکان دهید.اگر این افسون را درست انجام دهید , در صورت بر خورد افسون جادوگر مقابل به Protego , آن افسون دوباره به سمت حریف بازمیگردد و یا بالعکس.با تاب دادن کنترلر ها به سمت ران چپ تان افسون Glacius که افسون سردی و یخ است را اجرا کنید.Levicorpus که حریفتان را از مچ پا در هوا آویزان می کند با بالا آوردن هر دو کنترلر مستقیم در هوا اجرا می شود.Expelliarmus هم با پایین بردن دو کنترلر به سمت پایین , قابل اجرا است.

یکی از دیگر از بخش های عمومی بازی "معجون سازی" است. در این حالت , بازی به صورت دید اول شخص در می آید و از بازیکنان در خواست می کند تا حرکاتی را به اجرا در آورند و عناصری را به پاتیلشان اضافه کنند.دستورالعمل ها در سمت راست صفحه به نمایش در می آید . میتوانید عناصر را از لیست به پایین بکشید.شیشه های بی شمار که شامل مایع هایی می شوند تا باید در خمره ریخته شوند.اما آیتم های دیگری شبیه زالو , اسپرز موش خاکی و کرم هم وجود دارد که ممکن است نیاز شوند.عناصر با بردن نشانه بر روی ان ها و زدن دکمه ی A انتخاب می شوند.با بلند کردن ریموت شما می توانید عنصر را در سرتاسر پاتیل بریزید.اگر شما میزان صحیحی از عنصر را اضافه کردید , در این حالت ریموت ریموت جنبشی خواهد کرد . اگر شما سریعا آن شیشه را برنگردانید و مقداری بیشتر از حد معین در پاتیل بریزید , یک دود تیره شروع به منتشر شدن می کند که تنها با موجی تکان دادن nunchuk زدوده می شود.

ه جای دادن انتخاب سختی بازی به بازیکن ها , بازی خصوصیت سختی dynamic, adaptive دارد که با میزان مهارت بازیکن ها تنظیم می شود.

به نظر می رسد EA تلاش می کند تا مشکلات بسیاری که مردم در سری های قبلی Harry Potter پیدا می کردند , تعمیر کند.در 11 نوامبر منتظر این بازی باشید

pes9

لاعات جدیدی از بازی محبوب فوتبالی PES 2009 فاش شده که با هم می خوانیم:

دو مد جدیدی به بازی اضافه شده است: Become a Legend و Legends.

Become a Legend یک مد تک نفره ی جدیدی است که در آن بازیکن ها به عنوان یک "هافبک" و یا "مهاجم" در بازی ها قرار می گیرند.بازیکن ها , به عنوان یک تازه کار دوره ی حرفه ای خود را شروع می کنند تا به یک فوتبالیست حرفه ای برسند.بازیکن ها می توانند در هر پست حمله ای که مورد علاقه شان هست , بازی کنند , و به عنوان بخشی از تیم کلی به فعالیت بپردازند نه اینکه همانند مسابقات معمولی بتوانند کل تیم را هدایت کنند.همچنین PES 2009 یک ورژن آنلاین از Become a Legend را دارد که ملقب به Legends است.در این مد , بازیکن ها میتوانند از فوتبالیست های ذخیره کرده شان , در بازی آنلاین استفاده کنند.


این تصویر تغییر اندازه داده شده است.برای مشاهده تصویر کامل روی این جایگاه کلیک کنید. تصویر اصلی دارای اندازه 768x432 میباشد
هر یک از بازیکن های در بازی , کاملا از نو خلق شده اند با جزئیات صورت و بدن کاملآ جدید.بعلاوه , جزئیات انیمیشن مربوط به صورت و kit ها , حس عالی تر از رئالیسم(واقع گرایی) را به وجود می آورد.سیستم ادیت بازی نیز ترقی یافته است , با توانایی خلق کردن بازی های سفارشی بواسطه ایمپورت صورت ها , kit ها و حتی sound file ها برای موزیک های مخصوص و سرود دسته جمعی برای هر تیم.سیستم جدید Pixel Paint نیز کامل شده است , که به بازیکن ها این اجازه را می دهد تا crest ها و نشان تیم باشگاهی خود را بسازند .

PES 2009 برای ریلیز در پاییز امسال برای کنسول های Xbox 360, PS3, PC, PS2 و PSP برنامه ریزی شده است.نسخه ی WII بازی در بهار 2009 ریلیز خواهد شد

اطلاعاتی از بازی سی#اسی Underwater Wars

اطلاعاتی از بازی سی#اسی Underwater Wars

در این بازی شما و تیمتان نقش غواصان نیروی دریایی آمریکا را بر عهده دارید.ماموریت شما محافظت از آزادی ،ایجاد صلح وصفا و قانون و فرقه و گروه در کل زمین است .حدود5 ساله که داره روی بازی کار میشود و از 2 سال پیش ساخت آن شروع شده است .Biart Studios ساخت این بازی را بر عهده دارد.
کشورهای اصلی که جنگ بین آنها رخ می دهد:
یک طرف امریکا و کشورهای عضو ناتو از جمله بریتانیای کبیر،ایتالیا،فرانسه و ژاپن
در طرف دیگر مردم!جمهوری خلق چین،مردم دموکراتیک جمهوری کره،سوریه وایران (به صورت غیر مستقیم)!!!!!!!!!!!!!!!
(طبق معمول که بقیه کشورها جنگ راه میندازن وبعد امریکا میره صلح و صفا بر قرار کنه!)
کاراکتر های اصلی بازی از اعضای ممتاز گروه فوق سری Navy Seals هستند.این افراد متخصص در پیاده سازی عملیات نظامی بر روی زمین و در زیر دریا هستند .اعضای گروه شامل 3مرد و یک زن می باشد.
موسیقی اصلی بازی توسط Jeremy Soule نوشته شده است که موسیقی بازیهای Warhammer 40k, Company of Heroes, Dungeon Siege, Prey, Star Wars: Knights of the Old Republic , The Elder Scrolls III: Morrowind, The Elder Scrolls IV: Oblivion, Guild Wars, Neverwinter Nights و.... را در کارنامه خود دارد.

ویزگیهای کلیدی:
_موتور پیشرفته بازی
_زمینه تاریخی
_12 مرحله بدون توقف
_زاویه دید به صورت سوم شخص و اول شخص
_سلاح های سری زیر دریایی
_وسایل نقلیه مثل: زیر دریایی کوچک و hydro accelerate system
_سه مدل گیم پلی:
*مبتنی بر زیر دریا
*عملیاتهای زیر دریا
*ماموریتهای روی زمین،جزیره و شهر
_حالت مولتی پلیر

این بازی در سال 2009 برای PC & XBOX360 منتشر می شود.